fbpx

Често задавани въпроси

За какви възрасти е подходящ Аквапаркът?

Аквапарк Несебър е най-големият воден парк в България. Тук ще откриете водни съоръжения за всяка възраст и настроение, както и много възможности за качествено развлечение дори за гости, които не желаят да ползват водните пързалки: басейни, заведения, вълнуващи шоу-програми и събития, водни процедури, масажи и др.
С оглед на сигурността на всички наши посетители някои съоръжения имат ограничения по височина и възраст и не са позволени за деца. Подробна информация можете да откриете ТУК

Може ли деца да посещават самостоятелно Аквапарка?

Не. Според закона на Р. България, малолетни (до 14 г.) и непълнолетни (до 18 г.) лица трябва задължително да бъдат придружавани от родител, настойник, попечител или отговорен възрастен (над 18 г.).

Допускат ли се домашни любимци в Аквапарка?

Не. С оглед на комфорта на всички наши посетители на територията на Аквапарка не се допускат домашни любимци, независимо от техния вид и размер.

Има ли ограничения за ползване на Аквапарка?

Водните пързалки не са подходящи за бременни. Не се допуска ползването на атракции от хора с наранявания (гипс, превръзки, оперативни шевове), както и хора, страдащи от заразни болести.

Важно е да се съобразявате със здравословното си състояние. Използването на голяма част от съоръженията може да е опасно за Вас, ако страдате от състояния като: сърдечни заболявания, проблеми с гърба, шията и тила, високо кръвно налягане, хронични психически и физиологични заболявания, както и ако Вашите лекари са Ви предупредили да избягвате физически и емоционални натоварвания и активности!

Необходими ли са специални умения за ползване на пързалките?

Не, но за Ваша сигурност е абсолютно задължително да спазвате инструкциите на спасителите. За някои пързалки е необходимо да умеете да контролирате тялото си и да сте в добра физическа форма.

Трябва ли да мога да плувам?

За по-голямата част от пързалките и водните съоръжения не е задължително да умеете да плувате. Част от пързалките завършват в коридор, а други: в басейни с дълбочина до 1.30 м. Има няколко съоръжения и пързалки, които изискват умение за плуване до 50 м (басейн за скокове, басейн „Пеперуда“, басейн с вълни). При всички съоръжения има професионални спасители, които се грижат за безопасността на посетителите.

Има ли атракции, за които трябва да се доплаща?

Не. Ползването на всички атракции (водни пързалки, басейни и реки, шоу-програми) е включено в цената за вход. Доплаща се единствено за допълнителни стоки и услуги (шкафчета, сейфове, масажи, храна и напитки, фотографски услуги, стоки от сувенирния магазин и др.)

Безплатни ли са шезлонгите и чадърите?

Да. Имайте предвид, че броят на шезлонгите и чадърите е ограничен и след заемане на наличните няма възможност за предоставяне на допълнителни. Аквапарк Несебър не приема заявки за предварително запазване на шезлонги или резервации за шезлонги на определени места. Ако държите на запазено място, можете да си наемете шатра срещу допълнително заплащане ТУК

Има ли паркинг и безплатен ли е той?

Да. Имаме безплатен паркинг с общо 120 места. Ако местата в него са заети, на Ваше разположение е платен паркинг за престой до 12 часа. Цените му са:

лек автомобил: 5 лв. | минибус до 20 места: 10 лв. | автобус над 20 места: 20 лв.

Осигурявате ли хавлии?

Не. Трябва да си носите собствена хавлия или, ако желаете, да си купите нова от сувенирния магазин в Аквапарка.

Има ли условия за хора със специални нужди?

Да. За хора с двигателни проблеми има предвидени паркоместа, съблекални и душове, осигуряващи всички необходими условия за придвижване с помощни средства или инвалидни колички. За най-малките ни гости и техните родители има място за повиване на бебета.

Има ли медицински пункт в Аквапарка?

Да. На разположение е кабинет за оказване на първа помощ и съдействие за по-нататъшна медицинска помощ, ако е необходимо.

Какви са подходящите дрехи за ползване на съоръженията?

Най-комфортно ще ви бъде с бански или удобни дрехи, които няма да затрудняват използването на водните пързалки (тениски, шорти, клинове).

От гледна точка на безопасността ви и опазването на съоръженията не са позволени панталони или тениски с метални аксесоари, ципове, бутони или закопчалки, както и бижута и ланци, които могат да наранят повърхността на пързалките или да пробият поясите за спускане.

От гледна точка на комфорта на всички наши гости, които са от най-различна националност, пол, семеен статус, религия и възраст, не се допускат посетители по бельо, прозрачни бански или монокини.

Има ли осигурен транспорт до/от Аквапарка?

Да. Всички посетители от Слънчев бряг, Елени, Свети Влас, Несебър и Равда могат да се възползват от безплатните ни автобусни линии до и от Аквапарка. Единствено транспортът от и до Поморие се заплаща допълнително: 5 лв. на човек в двете посоки.
Подробна информация за спирките и разписанията можете да намерите ТУК.

В колко часа е първият/последният автобус до/от Аквапарка?

Първите автобуси от Елени, Свети Влас, Слънчев бряг, Несебър и Равда тръгват в 09:45. Интервалът между автобусите е 20-30 минути, като влияние оказва и трафикът.

Последните автобуси тръгват, след като всички посетители напуснат Аквапарка.

Подробна информация и разписание можете да видите ТУК.

Какво трябва да нося със себе си?

Съветваме Ви да носите само най-необходимото: бански, хавлия, слънцезащитна козметика, пари в брой или карта за допълнителните услуги и документ за самоличност. На територията на Аквапарка има сувенирен магазин, в който се продават стоки и принадлежности от първа необходимост. Не препоръчваме да носите скъпи бижута или други ценни вещи.

Трябва ли да нося лични документи?

Да. Желателно е да носите документ, който да ви легитимира в случай на нужда. Ако ваучерът ви е закупен онлайн, служителите на входа ще поискат личен документ от този, който е закупил ваучера.

Мога ли на място да си купя ваучер на същата цена, както от сайта?

Не. Видовете ваучери и цените за покупка онлайн са различни от тези на касите на Аквапарка. Ваучерите, които можете да си купите онлайн, са с включена отстъпка.

Цените на каса можете да видите ТУК.
Можете да закупите ваучер онлайн ТУК.

Трябва ли да плащам за вход, ако няма да ползвам пързалките?

Да. Аквапарк Несебър е огромен увеселителен парк, който предлага голямо разнообразие от забавления и развлечения дори и за тези, които няма да ползват водните пързалки.

Какво става, ако завали дъжд?

Нашият приоритет е вашата сигурност и безопасност при използването на съоръженията. Затова, ако климатичните условия не позволяват безопасното им ползване, работата им се преустановява до подобряване на условията. Не се възстановяват суми при лоши климатични условия.

Къде мога да съхранявам ценности и документи?

Съхраняването на ценности и документи е ваша отговорност. Ако желаете, на ваше разположение са сейфове и шкафчета, които се заплащат след влизане в Аквапарка на следните цени:

  • Сейф: 7 лв.
  • Шкафче: 5 лв.
  • Депозит за ключ: 5 лв. на бр. ключ. Удържа се при наемане на сейф/шкафче и се възстановява след освобождаването им.

Аквапарк Несебър не носи отговорност за изгубени вещи, ценности и документи, които не са оставени за съхранение в сейф.

Къде се плаща за сейфове и шкафчета?

За ползване на сейфове и шкафчета се плаща след влизане на територията на Аквапарка.

Как се плащат допълнителните услуги в Аквапарка?

Можете да платите в брой или с кредитна/дебитна карта за ваучера си за вход. Но на територията на Аквапарка единственият инструмент за плащане е вашата електронна гривна, която ви осигурява и достъп до съоръженията. Тя служи като депозитна карта и можете да я зареждате със суми по ваш избор.

След това можете да я използвате за заплащане на всякакви допълнителни услуги (храна и напитки, шкафчета, сейфове и т.н.)

Можете да проверите наличността в гривната по всяко време при монитора до главния вход. По всяко време можете и да я презаредите, ако сумата в нея се изчерпа.

Гривните са водоустойчиви и не се свалят по време на целия престой. За изгубена или повредена гривна се дължи глоба от 20 лв.

Как се зареждат суми в електронната гривна?

Зареждането на гривните става на Депозитните каси (в брой или с кредитна/дебитна карта). Ако не сте използвали цялата сума, остатъкът ви се връща при напускане на Аквапарка в брой, в български лева, също на Депозитните каси. Не забравяйте да си го вземете, преди да върнете гривната си! Всички гривни се рестартират веднага след връщането им и информацията в тях не може да бъде възстановена повече!

Приемате ли плащания с кредитна/дебитна карта?

Да. За закупуване на ваучер и зареждане на депозитна сума в електронните гривни може да се плати както в брой, така и с кредитна или дебитна карта.

Мога ли да изляза от Аквапарка и по-късно да се върна отново?

Да. По време на престоя си можете да излезете извън Аквапарка, като за целта при входа наш служител ще вземе електронната ви гривна и ще ви даде талон с номер, срещу който при връщането ви ще си я получите отново. 

Мога ли да си нося собствена храна и напитки?

Не. Спазваме строги стандарти за безопасността на храните и напитките на територията на парка, поради които внасянето на външни такива не се допуска. Изключение се прави единствено за бебешки храни.

На входа охранителите проверяват багажа на всички посетители за оръжие, стъклени предмети, храна и напитки. Ако такива бъдат открити, охраната ще ги задържи, докато напуснете парка, и ще ви ги върне на излизане.

Ако държите да консумирате собствена храна или напитки, имате възможност да излезете от парка и да се върнете в последствие.

Предлагат ли се храни и напитки в Аквапарка?

Да. На територията на Аквапарка има барове и заведения за бързо хранене, които предлагат разообразни храни, салати, сладолед, алкохолни и безалкохолни напитки.

Мога ли да използвам камера, телефон, селфи стик или подобна техника, докато се спускам по пързалките?

Не. С цел безопасност използването на мобилни телефони, камери, селфи стикове и други устройства по време на ползване на пързалките и съоръженията не се допуска.

Мога ли да анулирам предварително закупен ваучер?

Да. Ако ваучерът ви е закупен онлайн от сайта на Аквапарк Несебър, имате право да го анулирате в рамките на 48 часа от получаването му на електронната ви поща, като ни пишете на посочения мейл, за да заявите желанието си за анулация.

Ако ваучерът ви е купен от туроператор или друг наш партньор, трябва да се обърнете към него.

Ако на онлайн ваучера е посочена дата на ползване, мога ли да го ползвам в друг ден?

Да. Всички ваучери, закупени онлайн, са валидни за съответната година и могат да се ползват във всеки ден от сезона, през който Аквапарк Несебър е отворен за посетители, с оглед на вида на ваучера и условията, посочени в него.

За сезон 2020 Аквапаркът ще бъде отворен за посетители от 01.07. до 13.09. включително.

Мога ли да върна ваучер, ако времето е лошо?

Не. Ако в деня, в който сте планирали посещение на Аквапарка, климатичните условия не са подходящи, можете да използвате ваучера през друг ден.

Ако времето се влоши, докато сте на територията на парка, връщане на пари или замени на ваучери за друг ден не са възможни.

Какво да направя, ако някой ме притеснява или се държи непристойно?

Ако сте обезпокоени от поведението на някой от посетителите, избягвайте лични саморазправи и се обърнете към най-близките служители или към охраната на Аквапарка (разположена при входа).

Охраната има право да изведе извън територията на парка и без право на обезщетение всеки, който нарушава правилата за сигурност, демонстрира непристойно поведение и агресия или е видимо злоупотребил с алкохол.

Какво да направя. ако установя, че съм изгубил или забравил вещи на територията на Аквапарка?

Свържете с нас, още докато сте на територията на Аквапарка, или по-късно на телефон +359 88 520 8055. Ще направим всичко възможно, за да открием онова, което сте изгубили или забравили, но за жалост няма как да гарантираме, че ще успеем. Това важи и за вещи, забравени след освобождаване на сейфа/шкафчето.

Безопасно ли е използването на пързалки и съоръжения?

Всички съоръжения в Аквапарк Несебър са проектирани и изградени по най-високите съвременни стандарти за сигурност. Все пак някои от тях са екстремни и ползването им носи определен риск. С използването на тези съоръжения приемате естествения риск като лице, отговорно за собствените си действия и по своя собствена преценка. Задължително е да спазвате правилата и ограниченията, обозначени на специалните табели при всяко съоръжение, както и инструкциите на служителите на Аквапарка.

Как мога да получа снимките, които видях на таблото?

Снимките се правят и заплащат в брой или с карта на място, в деня на вашето посещение. Дигиталните файлове със снимки, както и фотографиите на хартиен носител, се съхраняват в срок от 14 дни след заснемането им, след което се унищожават. Можете да получите дигиталния файл само срещу закупена снимка на хартиен носител. Ако желаете, може да запазите вашите снимки във фотото и да ги закупите в друг ден, удобен за вас. За повече информация можете да се свържете с фото студиото на info@tripbulgaria.net
Изпратете запитване на посочения мейл и служител на студиото ще ви отговори в срок от 1 седмица.

Каква е водата в басейните и реките и каква е нейната температура?

Водата в басейните ни е сладка, а НЕ морска. Не я затопляме, така че температурата ѝ зависи от времето и климата за съответния месец. Приблизителните температури на водата са както следва:

май: 18-19°С  |  юни: 19-22°С  |  юли: 24-25°C |  август: 27-29°C  |  септември: 19-22°C

Дълбочината на басейна също има значение за температурата на водата: детските басейни се затоплят по-бързо от тези с по-голяма дълбочина.

Има ли право охраната да проверява багажа ми?

Да. На територията на Аквапарк Несебър не се допускат храни и напитки (с изключение на вода), стъклени предмети и оръжия. С цел осигуряване на сигурност и безопасност охраната проверява багажа на всеки посетител. В случай, че има вещи и предмети, които не се допускат, охраната е в правото си да ги задържи за съхранение до напускане на Аквапарка. На излизане посетителите могат да си получат задържаните вещи обратно.